Individuel undervisning

Mere effektivt bliver det ikke!

Regnskabsskolen tilbyder individuel undervisning. En lærer, en elev. Eller en underviser og flere deltagere fra samme virksomhed. Vi underviser i præcis det, der er brug for.

Den individuelle undervisning er velegnet for de, som ikke har tid til at vente på et kursus, eller hvor kursusprogrammet ikke matcher ønsker og behov.

Du kan bestille en hel dag, en halv dag eller et par timer, en enkelt gang eller flere gange. Du betaler for de timer, du har booket, og binder dig ikke til et bestemt forløb men kan bestille tid fra gang til gang.

Vi underviser i

• Bogføring: Finans, debitor, kreditor, åbningsbalancer, efterposteringer, afstemninger, rettelser – alt, hvad der forekommer i en almindelig virksomheds regnskab
  • Skift mellem forskellige regnskabsprogrammer, import- og eksportfunktioner i de programmer, som tilbyder disse features
  • Løn: Etablering af lønsystem (Dataløn eller Danløn), manuel beregning af løn, lønafstemning, årsopgørelser
  • Afstemning af moms, likvide konti og lønkonti
  • Regnskabsforståelse, nøgletal og ledelsesrapportering
  • Budgetter: Drifts-, etablerings- og likviditetsbudgetter. Budgetopfølgning og budgetkontrol

Vi har undervisere til følgende regnskabsprogrammer: e-conomic, Billy, og Dinero.

Hvis du står for at skulle starte et bogholderi, kan vi hjælpe med at finde det bedste regnskabsprogram til netop din virksomhed og sørge for, at det hele virker – også når du ikke er hos os, men på dit eget kontor.

Priser og vilkår

Prisen for individuel undervisning hos os er 675 kr. + moms pr. påbegyndt time. Du får en fast tilknyttet underviser som følger dig fra gang til gang.

Den udvidede selvangivelse

For gennemgang af egen bogføring og vejledning i læsning og udfyldelse af den personlige selvangivelse, afsætter vi to timer, og prisen er derfor 1.350 kr. + moms, med mindre du ved, der er behov for mere tid, eller denne opgave er en del af en større aftale. Skal du beskattes efter virksomhedsskatteordningen, bruger Regnskabsskolen en ekstern konsulent, og prisen for det er ca. 3.000 kr.

Der er periodisk venteliste på individuel undervisning. Navnlig i maj og juni måned kan vi have svært ved at følge med, tiderne kan være booket op til fire uger frem. Hurtig tidsbestilling er tilrådelig.

Kontakt os på telefon 33330161, eller skriv til os her:

• Ved at indsende denne formular giver du samtykke til, at Regnskabsskolen må behandle de personoplysninger, du har indtastet, for at kunne håndtere din henvendelse. Læs mere om dine rettigheder, og hvordan du kan kontakte Regnskabsskolen og/eller klage, i vores persondatapolitik.