Rabat

Håndbog for nye chefer

140,00 kr.

Varenummer (SKU): N/A Kategori:

Bogen er på 321 sider og er skrevet af Regnskabsskolens Anette Sand. Du kan bestille bogen og få den tilsendt som e-bog med det samme eller som trykt bog førstkommende hverdag.

Trykt bog: 300 kr.  nu 200 kr.

E-bog: 195 kr. nu 140 kr.

Samlet: 397,50 kr. nu 270 kr.

Om bogen:
Hvad skal der stå i ansættelseskontrakten? Har mine medarbejdere ret til fri på barns første sygedag? Hvad er AES, AFU og AUB?

I Håndbog for nye chefer finder du de svar, du har brug for. Bogens fakta og illustrative eksempler giver hjælp og inspiration til at løse de udfordringer, du vil møde som arbejdsgiver, leder og chef.

Her er ingen højtravende indlæg om perfekte ledelsesteorier – bogen er skrevet for chefer, som har en virksomhed at drive og en hverdag, der skal fungere. Anette Sand giver konkrete forslag til, hvordan du skal gribe hverdagen som arbejdsgiver an – med vægt på de konkrete udfordringer omkring ansættelse, arbejdstid, løn og afskedigelse.

Anette Sand er stifter og tidligere direktør i Regnskabsskolen og har i mange år undervist selvstændige i blandt andet løn og personaleadministration. Bogen afspejler både hendes egne erfaringer og de mange brugere af Regnskabsskolens services, som Anette har guidet igennem det ukendte farvand fra iværksætter til chef.

Bogen har forord af Christian Ørsted.

Klik her for at hente en smagsprøve, der består af indholdsfortegnelsen, hele kapitel 2 og stikordsregistret.

Forfatteren

Anette Sand

Anette er stifter af Regnskabsskolen, foredragsholder og forfatter til en række bøger om bogføring, regnskab og økonomi.