Rabat

Iværksætteri for fattigrøve

I Iværksætteri for fattigrøve deler Anette Sand, stifter af Regnskabsskolen, sine egne erfaringer med at starte en virksomhed uden at have en krone på lommen, og hun kan underbygge dem med cases fra sine kunder, hvor hun har indblik i bogholderiet.

Det kan godt lade sig gøre – det kræver bare hårdt arbejde!

Bogen kommer rundt om de opgaver, der ligger inden for økonomistyring, når man starter en ny iværksætter-virksomhed, og Anette deler gode råd til at slippe billigst muligt omkring mange af de udgifter, du møder som iværksætter.

Bogen suppleres af en hjemmeside, hvor du kan hente arbejdsskemaer, aktuelle satser og flere tips og ideer. Du får her overblikket over, hvad du skal tage dig af vedrørende budget, bogføring, regnskab og økonomi, hvis du starter som iværksætterfattigrøv.

Bogen er på 132 sider.

Her kan du downloade indholdsfortegnelsen og indledningen (pdf)

Forfatteren

Anette Sand