Få styr på økonomien som iværksætter

Vi hjælper dig godt i gang med regnskab og økonomi. Her kan du se vores tilbud til iværksættere.

Få styr på dit eget regnskab som selvstændig

Grundlæggende regnskabsforståelse og økonomistyring – overblik over alle elementer i dit regnskab

Er du iværksætter eller selvstændig, kan vi tilbyde dig både kurser og individuel undervisning.

Vi har aften-fremmødekurser for dem, der bruger Dinero eller e‑conomic, og et onlinekursus for dem, der bruger regnskabsprogrammet Billy. Kurserne er rettet mod begyndere og kræver ingen forudgående viden om bogføring.

Hos os lærer du at forstå og føre dit regnskab – fra første bilag til færdigt regnskab.

Hvis du vil have sparring på, hvad der er den bedste løsning for dig, kan du ringe eller skrive til os på 33 33 01 61 / post@regnskabsskolen.dk

Bogføring for begyndere

Her har du mulighed for at lære at bogføre dine egne bilag på aftenkursus eller online:

Du kan også lære at bogføre via vores onlinekurser i regnskab og bogføring

Bøger for iværksættere

Iværksætteri for fattigrøveIværksætteri for fattigrøve: Her deler Anette Sand, stifter af Regnskabsskolen, sine egne erfaringer med at starte en virksomhed uden at have en krone på lommen, og hun kan underbygge dem med cases fra sine kunder, hvor hun har indblik i bogholderiet.

Det kan godt lade sig gøre – det kræver bare hårdt arbejde!

Bogen kommer rundt om de opgaver, der ligger inden for økonomistyring, når man starter en ny iværksætter-virksomhed, og Anette deler gode råd til at slippe billigst muligt omkring mange af de udgifter, du møder som iværksætter.

Bogen suppleres af en hjemmeside, hvor du kan hente arbejdsskemaer, aktuelle satser og flere tips og ideer. Du får her overblikket over, hvad du skal tage dig af vedrørende budget, bogføring, regnskab og økonomi, hvis du starter som iværksætterfattigrøv. Og du kan altså også godt få glæde af bogen selv om du har penge på lommen.

Startpakke:
Til dig, der skal i gang med din virksomheds regnskab, har vi samlet 4 bøger om bogføring, regnskabsforståelse, skat, moms og fradrag i én pakke med rabat, så du sparer 30 %. (Bemærk at rabatkoder derfor ikke kan bruges på denne pakke.) Bøgerne er: Forstå dit regnskab, Iværksætteri for fattigrøve, Bogen om bogføring for begyndere, Skat og moms – får du dine fradrag.

Er det ikke lige nu?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, så sender vi dig vores e-kursus Virksomhedsøkonomi for begyndere, og du får desuden vores iværksætterhåndbog – en pdf med kort og kontant information om vigtige emner som budget, regnskab, administration, løn, fradrag og meget mere – og en rabatkode der giver dig 10 % på vores bøger og regnskabskurser.

Og så holder vi dig naturligvis orienteret om nye kurser/datoer:

Tilmeld dig her

Navn