Bogen om løn og lønbogføring med Danløn – ekstramateriale

Bogen om løn og lønbogføring med Danløn

Er du landet på denne side ved et tilfælde? Her er materiale, som knytter sig til “Bogen om løn og lønbogføring med Danløn”. Bogen kan ikke længere købes.

Blanket til eIndkomst

Hvis lønsystemet ikke er oppe at køre, og der heller ikke er en fornuftig adgang til elektronisk indberetning, kan man bruge denne blanket til indberetning til eIndkomst:

eIndkomst indberetning

Aftale med Danløn

Eksempel på Danlønaftale.

Flekstidsskema

Fleksskema 2016.

Bogføringsskabelon

Skabelon til lønbogføring.

Relevante links

ATP Livslang Pension

FerieKonto

Arbejdsgivernes Uddannelsesbidrag – AUB

Arbejdsmarkedets Erhvervssygdomssikring – AES

Barsel.dk

Barselsudligning for selvstændige

DA-Barsel

Lønmodtagernes Garantifond – LG

Finansieringsbidrag

Samlet Betaling

Vil du vide mere om personaleadministration?

Anette Sand har sammen med personalejurist Rikke Lovmand Vistisen udgivet to bøger om ansættelse, hvor du bliver sat grundigt ind i de love og regler, du skal kende til, hvis du har ansatte. Begge bøger har også kapitler der vedrører løn

Du kan købe bøgerne samlet her og spare 25 %: Tilbud: Bøgerne om ansættelse

Eller du kan købe dem enkeltvis, hvis det kun er den ene, du har brug for:

Bogen om ansættelse og ansættelsesbeviser

Bogen om ansættelsesforholdet – udfordringer, regler og afvikling

Vil du have hjælp til at opsætte Danløn og undervisning i konkret lønbehandling til dine egne medarbejdere?
Så har vi et tilbud om individuel (fjern)undervisning.

Vil du slet ikke lave lønnen selv?
Ring til Lone i Regnskabsskolen på tlf. 33330161 – så finder vi en løsning. Eller kontakt os her:

Kontakt om kursus

• Ved at indsende denne formular giver du samtykke til, at Regnskabsskolen må behandle de personoplysninger, du har indtastet, for at kunne håndtere din henvendelse. Læs mere om dine rettigheder, og hvordan du kan kontakte Regnskabsskolen og/eller klage, i vores persondatapolitik.