Om Regnskabsskolen

Læg din faglige udvikling i sikre hænder

I 20 år har vi hjulpet iværksættere og selvstændige med at gøre regnskab og administration så let som muligt.

Siden 2008 har Regnskabsskolen desuden udbudt Danmarks eneste samlede bogholderuddannelse, Diplomkursus for bogholdere, som opbygger en stærk faglighed hos begyndere i faget og styrker den betragteligt hos eksisterende bogholdere, der har brug for at få lukket hullerne i deres viden.

Hos os finder du kortere og længerevarende kurser, der dækker alt, fra det første bilag i virksomheden skal bogføres, til årsregnskabet ligger klar. Og siden vi i 2023 blev en del af Ri Statsautoriseret Revisionsaktieselskab, har vi også kunnet klæde dig på til at leve op til både din virksomheds interne it-sikkerhedspolitikker og til de officielle krav til f.eks. GDPR og NIS2.

I Regnskabsskolen bliver du undervist af bogholdere og revisorer, som har en mangeårig, bred erfaring ude fra det virkelige liv, og du får ægte (anonymiseret) bilagsmateriale mellem hænderne. Vi er af samme grund kendt for at levere levende og virkelighedsnær undervisning frem for tør teori. Og med Ri i ryggen har vi nu fået et ekstra stærkt vidensfællesskab at læne os ind i, hvilket sikrer dig kurser af højeste faglige kvalitet.

Hvad enten du er iværksætter, bogholder, selvstændig eller ledig med regnskabsdrømme, har vi det kursus, der vil give dig indsigten til at udvikle dine faglige kompetencer eller din forretning.

Finder du ikke præcis det, du ønsker, i vores kursuskatalog, kan vi skræddersy et forløb til dig alene, til medarbejderne i din virksomhed eller til din branche. Om undervisningen skal foregå online eller ved fysisk fremmøde, bestemmer du. Vi har base i Storkøbenhavn, men underviser flere steder i landet.

Vi har desuden udgivet et større udvalg af letlæselige bøger om alt fra Bogføring for begyndere til Årsafslutning i bogholderiet.

Kontakt os

Find vej og parkering

Vil du vide mere om hvem vi er?

Her kan du se hvem vi har et samarbejde med

Her kan du se hvem der arbejder i Regnskabsskolen