Bogholderiet

I Regnskabsskolen har vi et bogholderi, hvor vi bogfører for små og mellemstore virksomheder. På den måde holder vi os skarpe som undervisere, fordi vi selv har “fingrene nede i bolledejen”, har et bredt kendskab til det, der faktisk foregår i virksomhederne, og altid er ajour med den nyeste lovgivning.

Bogholderi handler om meget mere end tal og regler – det handler også om kemi. Det er vores anbefaling, at du ikke bare vælger en tilfældig bogholder, du har fundet på nettet, men gør dig umage for at finde en, du har den rette kemi med.

Vi fokuserer heller ikke på at  få et større og større bogholderi, men vil vi gerne sørge for, at de kunder, vi har, er dem, vi har den helt rette kemi med og derfor kan give den allerbedste service og kvalitet.

De kunder, vi har, er typisk nogle vi har undervist og derefter fortsat hjælper – men det er ikke en forudsætning, at du kender os i forvejen. Lad os tage et uforpligtende kaffemøde og se, om kemien passer. Kontakt os på post@regnskabsskolen.dk.

Vi vil også gerne undervise dig i at klare dit bogholderi selv (eller få så godt fat i det, at du trygt kan overlade det til en bogholder). Det kan enten ske som individuel undervisning eller på vores fysiske kurser eller onlinekurser.

Hvis du har brug for at skifte bogholder, så læs vores anbefalinger her: Om at skifte bogholder