Find vej og parkering

Du finder Regnskabsskolen på Trekronergade 120, 1. sal, 2500 Valby. Det er i kort gåafstand fra Ny Ellebjerg Station.

Parkering

Hvis du kommer i bil, skal du være opmærksom på, at der er gratis men desværre tidsbegrænset parkering i området (3 timer uden mulighed for forlængelse) på hverdage kl. 8-19. Hvis du skal på heldagskursus hos os, bør du i stedet parkere gratis ved f.eks. Sjælør station (6 minutters gang herfra) eller Valby Hallen (10 minutters gang herfra). Se evt. byens forskellige takstzoner her for at finde det bedste sted for dig at parkere. Skal du på aftenkursus el.lign., kan du derimod godt tage nærmeste parkeringsplads.

Her skal du ind

Når du kommer, skal du ind i gavlen, op ad trappen:

Bemærk: Ved Regnskabsskolens arrangementer bliver der taget stemningsbilleder til sociale medier m.m. Hvis du ser et billede af dig selv fra et arrangement og ikke ønsker at blive eksponeret i den forbindelse, kan du altid skrive og bede os fjerne billedet på post@regnskabsskolen.dk