Regnskabsskolen i din by

Regnskabsskolen holder til i København (Valby), men vi underviser i hele landet, lige så snart er er et hold, som har brug for det.

Du kan booke Regnskabsskolen til at undervise i alle de kurser, du kan finde her på siden, lige hvor du bor. Betingelsen er, at der er mindst otte deltagere. Så kommer vi til jer.

Prisen skal vi tale om. Men som hovedregel koster det det samme for hver deltager, som det gør ved kurserne i København. Der kan komme et tillæg på for rejsen – og hvis vi skal ud at leje lokaler. Men måske kender du et sted, hvor vi kan være, til en rimelig pris? Hvis I har lokalerne selv, er der selvfølgelig ingen merudgift ved det.

Vi har god erfaring med at slå flere aftenkurser sammen til en hel dags undervisning og er fleksible, sådan at vi sammen får sammensat præcis det program, I har mest brug for.

Hvis du vil booke et kursus: Udfyld nedenstående kontaktformular – så kontakter vi jer – eller ring til os på tlf. 33 33 01 61.

• Ved at indsende denne formular giver du samtykke til, at Regnskabsskolen må behandle de personoplysninger, du har indtastet, for at kunne håndtere din henvendelse. Læs mere om dine rettigheder, og hvordan du kan kontakte Regnskabsskolen og/eller klage, i vores persondatapolitik.