Online regnskabskurser

Lær i dit eget tempo med Regnskabsskolens online regnskabskurser

Med Regnskabsskolens online regnskabskurser og blended learning, kan du lære det hele i dit eget tempo – hjemme fra sofaen.

Vi har på denne måde gjort det ekstra nemt at blive bogholder eller blot berige dit CV og styrke din faglighed. De længere kurser giver dig en dybere forståelse for bogholderiet samt en evne til at agere i alle bogholderiets aspekter. Herudover har vi også et udvalg af kortere kurser, der omhandler specifikke emner, som du kan tage enkeltvis.

Regnskabsskolens online kursus-univers

Alle vores online kurser kan tilgås i linket forneden. Her bliver du omdirigeret til vores kursus-univers hvori køb af de forskellige kurser, kan foretages.

Gå på opdagelse i Regnskabsskolens online kursus-univers

Kursisternes egne ord om onlinekurserne:

Cinna Bech Egholm

“Jeg har som helt grøn lært en masse og har kunnet følge med i kurset. Jeg har haft mange aha-oplevelser, hvor jeg har nu har kunnet forstå, hvad det var jeg ”prøvede” at lære på HG for mange år siden.

Underviserne er rigtig gode til at vise hvert enkelt trin, de gør i e-Conomic, så det er nemt at følge med.

Man kan mærke energien fra Anette Sand og roen i Birger Carlsens stemme, som gør, at jeg som elev har kunnet mærke det gennem skærmen.

I e-learning i e-conomic kan du som helt ny lære at kontere, bogføre i finanskladden, oprette kunde-/leverandørkartotek, oprette samt udsende faktura, og jeg kan helt klart anbefale det at tage dette kursus.”

Ludmilla Skjærbæk

“Jeg synes Regnskabsskolens e-kurser er utrolig gode. Jeg foretrækker e-kurser fremfor klasseundervisning, fordi jeg kan tage tingene i mit eget tempo og kan stoppe og gå tilbage, indtil jeg er helt sikker på, at jeg har forstået det.

Anette og Birger er rigtig dygtige til at fortælle svære ting på en ret enkel måde. Det føles som om, man har en dialog med dem, imens man ser videoerne. Opgaverne og ekstramaterialet understøtter ens indlæring godt undervejs.

En særlig ros til Anettes bøger, der kommer omkring alt, hvad man skal vide, for at være en dygtig regnskabsmedarbejder.”

Skulle du være interesseret i nogle af vores andre regnskabskurser, kan du omdirigeres til Regnskabsskolens online kursus-univers for vores korte regnskabskurser her: Korte regnskabskurser online