Forstå dit regnskab – og dine konkurrenters

Bogen er på 104 sider og er skrevet af Regnskabsskolens Anette Sand. Du kan bestille bogen og få den tilsendt som e-bog med det samme eller som trykt bog førstkommende hverdag.

E-bog: 98 kr.

Samlet: 209 kr.

Om bogen:
Hvordan er et regnskab bygget op? Hvad er kapacitetsomkostninger? Hvad kan jeg bruge nøgletal til? Hvad tjener mine konkurrenter?

Forstå dit regnskab – og dine konkurrenters er en lille, let læst bog, som gennemgår væsentlige begreber, du skal kende til, hvis du arbejder med virksomheders regnskab og økonomi.

Hovedvægten er lagt på gennemgang af årsrapporten og beregning af nøgletal med praktisk vejledning i, hvad de forskellige nøgletal kan bruges til. Forfatteren opfordrer læseren til at
danne egne nøgletal som supplement til eller erstatning for de alment anerkendte nøgletal.

Der er et eksempelregnskab, som er gennemgående i hele bogen, så læseren kan se nøgletallene beregnet i praksis.

Klik her for at hente en smagsprøve, der består af indholdsfortegnelsen og de første par sider

Forfatteren

Anette Sand